Feladat
A Modern Üzleti Tudományok Főiskolája (MÜTF) és a Harsányi János Főiskola 2011 októberében egyesült. A változást pedig egy névváltás is követte; október 18-át követően Edutus Főiskola néven működik tovább a két intézményt tömörítő magánfősikola. A döntéshozók a pályázati fordulókat követően a mi terveinket találták a legmegfelelőbbnek az Edutus Főiskola brandjének megalkotására.
Megoldás
Az Edutus Főiskola számára egy letisztult, modern arculatot terveztünk. Az elkészült logó szintén ezt a gondolatiságot követi. Az embléma egy könnyen megjegyezhető grafikai jelet ábrázol, melyben kétféle szimbolika jelenik meg: a könyvek, illetve az Edutus “E” betűje. Az elkészült arculat egyszerre jelenít meg egy dinamikusan fejlődő, de a hagyományokra is építő, azokat tiszteletben tartó intézményt.