Arculat és identitás 2.
Vezető magyar márkák tradicionális múlttal és innovatív jelennel
12 magyar márka
12 magyar sikertörténet
12 magyar arculat
Miért érdemes olvasnod a márkák történetéről és jelenlegi működésükről?
-
Mert szereted a magyar márkákat.
-
Mert márkaépítő vagy, azaz cégvezető, leendő vagy gyakorló marketinges vagy tervezőgrafikus.
-
Mert érdekel a márkaépítés.
-
Mert szeretnél inspirálódni.
Rendeld meg az ARCULAT ÉS IDENTITÁS 2. − Vezető magyar márkák tradicionális múlttal és innovatív jelennel című könyvet, melyből garantálom, hogy rengeteg ötletet meríthetsz, egyenesen a legsikeresebb magyar márkák, olykor több száz éves történeteiből és fejlődéséből.
Barák Péter
arculat- és márkaszakértő, az Arculat és identitás első és második kötetének szerkesztője
A könyvben szereplő márkák
A sikertörténet folytatódik
A tíz éve megjelent ARCULAT ÉS IDENTITÁS első kötete után már kapható az ARCULAT ÉS IDENTITÁS 2. − Vezető magyar márkák tradicionális múlttal és innovatív jelennel címmel.
Az ARCULAT ÉS IDENTITÁS első kötete:
-
Az első arculattal foglalkozó szakkönyv Magyarországon,
-
főiskolák és egyetemek ajánlott vagy kötelező olvasmánya,
-
Szép Magyar Könyv Verseny díjazottja
Az ARCULAT ÉS IDENTITÁS 2. című könyvből többek között megtudhatod
-
hogyan jutott el a Gerbeaud jó híre a Távol-Keletre is, melynek köszönhetően Tokióban, majd Szöulban is cukrászdát nyitottak, ahol a bútorok és a falon lévő tapéta is ugyanolyan, mint a budapesti helyszínen,
-
miért kerülhetett be egyetlen magyarként az impozáns Gödöllői Királyi Kastély az Európai Királyi Rezidenciák Szövetségébe,
-
hogyan kapta meg a Gundel Étterem a hungarikum címet, mely egyetlen vendéglátóipari vállalkozásként büszkélkedhet ezzel a kitüntetéssel,
-
milyen izgalmas úton juthatott el a Helia-D márka Ecuadorba is, melynek az ottani hirdetéseit helyben készítik, amihez az arculati instrukciókat Magyarországról kapja a képviselet,
-
hogy a Herendi Porcelánmanufaktúránál éves szinten 18 ezer ecset van használatban, 900 különböző színnel dolgoznak és évente 400 ezer darab egyedi terméket állítanak elő,
-
hogyan lett a Pöttyös több generáció kedvence és milyen visszhangja volt annak, amikor a 2016-os olimpia idején a Túró Rudi feliratát azonos betűtípussal „Hajrá magyarok!” szövegre változtatták.
A könyvből megtudhatod még
-
hány országban van jelen a világon az egyik legnagyobb magyar multinacionális vállalat, a Richter Gedeon,
-
hogy a Soproni sörösüvegek címkéjén miért szerepel a „A hűség városából, tele optimizmussal” szlogen,
-
hogyan fejlődött és lett sikeres a Szamos márka, valamint megtudhatjuk azt is, hogy a hazánkban értékesített marcipánmennyiség 80 százalékát ők készítik,
-
hogy a Törley nem csak hazánkban népszerű, Vietnámban például a jólétet szimbolizáló vörös szín miatt, ott vörösborból készül az ital, melyet, vörös színű csomagolásban árulnak,
-
hogy fővárosunk egyik legimpozánsabb hídjához, az Erzsébet híd éjszakai kivilágításához a fényt a Tungsram lámpái biztosítják,
-
hogy az Unicumot 1892 óta ugyanabban a gyárban, a Soroksári úton készítik változatlan recept alapján, és hogy az ital több száz tölgyfa hordóban érlelődik az épület alatti pincelabirintusban.
Hogyan tud egy márka generációkon átívelően sikeres maradni?
12 jól ismert, nagy múltú és ma is nagyon sikeres magyar márkán keresztül te is megtudhatod!
Végig kísérhetjük a márkák eddigi életét:
-
A fordulatokban bővelkedő alapítástól,
-
a kezdeti nehézségeken át,
-
a napjainkban jelentkező kihívásokig.
Érdemes tanulni tőlük, hiszen:
-
Az ismertetett márkák alapítói koruk kimagasló innovátorai voltak.
-
Az egész ország, sőt a határainkon túl is nagy ismertségnek örvendő magyar márkák példaértékűek.
-
Az alapítók és a későbbi vezetőik mind nagy felfedezők és fejlesztők, akik igyekeznek folyamatosan megújulni.
-
Az alapértékeiket sosem tévesztik szem elől – újat és jobbat adnak a márkakövetőik számára.